Saturday 11 August 2012

Letter For My Friends....

Dalam kita menjalani kehidupan kita..kita akan berjumpa dengan beberapa orang yang penting dalam hidup kita. Membentuk siapa kita hari ni..

Here..few description about them..

Kenneth Robin..
Haha..satu-satunya lelaki dalam hidup kami. Apa yang boleh saya cakap pasal awak erk.. Hidup dia penuh dengan cerita tersembunyi.. nampak bahagia dari luar,tapi deep inside ada sad story.. Siapa lagi yang faham kalau bukan kami. Orangnya suka bergurau,full of korean style.. Nak jadi Kim Hyun Joong agaknya. Sangat teguh dalam pegangan agama. Jujur,awak selalu buat saya tersenyum tanpa sebab..Kenneth: P/S for you.. Tell your future wife-to-be, I will still always give you a warm hug..no jealousy..

Heinny Selan..
Oh dear.. Too beautiful for a words.. awak taw tak,awak lah penasihat saya yang paling baik. Nasihat yang selalu membuka mata saya. Pendebat,pemidato,speakers.. Pasti bakal menjadi seorang cikgu yang sangat baik. Heinny:P/S for you.. Do not spoil what you have for the person you will not have.. You know what I mean..

Jamas Jerry..
Awak sangat baik.. Haha..sebab awak driver saya.. Thanks sebab awak sentiasa ada semasa saya mengharungi hari-hari duka saya tanpa dia.. You make me through it.. Orangnya jenis tak kisah.. paling malas nak reply mesej..dan kaki buli lenny.. Jamas: P/S for you: Jom pi rumah Aunty Mary...haha..

Lenny Randi..
Kawan saya yang paling manja..paling sensitif..yet..yang paling cantik.. Ke mana saja dia pergi..pasti ada mata yang memandang.. Kerja dia..asyik peluk orang je.. Nak jadi pramugari,tapi jadi cikgu.. Suka cakap benda merepek..mcm Kenneth laa.. Kalau bersama menjadi sangat.. Lenny: P/S for you: When life knocks you down,calmly get back up..smile.. get well soon dear..

Untuk para pembaca..
Hidup ini sangat indah tatkala kita menemui sahabat yang menemani kita di saat bangun jatuh,suka duka.. Orang yang tak kisah kelemahan kita.. Yang ada berdiri bersama kita di saat yang lain menjauh.. P/S: Go out there..and be a good friends...

Life is beautiful with friends...





No comments:

Post a Comment